PTV Capelle sloeg iedere maandagavond vanaf 19:30 een pingpong balletje in Wijkcentrum Schollevaar aan de Maria Daneelserf 20 in Capelle aan den IJssel. Na opheffing van de vereniging zijn de meeste leden gefuseerd met Alexandria.

08 maart 2006

Daar is ie dan

Ons eigen hoekje op het wereld wijde web. Het is nog een beetje kaal allemaal, maar daar zal geleidelijk aan verandering in komen. Een helpend handje is altijd welkom natuurlijk, hieronder volgt een korte beschrijving over het hoe en wat.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wanneer je een comment(aar) wil plaatsen kies dan bij Choose an identity de optie Other, en vul daar je naam in.

Als je klaar bent, klik je op Publish Your Comment.

woensdag, 08 maart, 2006

 
Anonymous Anoniem said...

Hallo Jeroen,
Ik heb wat geƫxperimenteerd. Mijn eerste berichten heb ik verwijderd en via log in nieuwe geplaatst. De letterkleur is nu wel goed.
Groetjes,
Piet

vrijdag, 31 maart, 2006

 
Anonymous Anoniem said...

Hallo Jeroen,

Ik heb de teksten gewijzigd via log in.

Groet,
Piet

zaterdag, 01 april, 2006

 
Anonymous Anoniem said...

Ik weet het niet helemaal zeker, maar is tijdens de jaarvergadering niet afgesproken om eerst met het dubbeltoernooi te beginnen?

maandag, 24 april, 2006

 

Een reactie posten

<< Home